Hulp nodig?

Support

Heeft u onze hulp nodig? Geen probleem. Overdag kunt u ons tijdens openingstijden bereiken op 085 047 12 68 wij helpen u dan graag verder. Indien gewenst kunt u een abbonement afsluiten om ook contact op te nemen buiten onze openingstijden, kijk hiervoor bij onze storingsdienst

 

Remote support
Sommige problemen zijn lastig op afstand op te lossen, in dat geval kunnen wij een Remote Support sessie aanbeiden. Bij een Remote Support sessie kunt u onderstaand een unieke Sessie Code invullen welke u van ons ontvangt. Na het invullen wordt er gevraagd een programma te downloaden "ZoHo Assist", met dit programma kunnen wij eenmalig meekijken met uw computer en assisteren waarnodig. Na de sessie kunt u dit programma uiteraard verwijderen van uw computer.

Remote Support

Onderstaand vind u de stappenplan voor het gebruiken van Zoho Assist.

Stappenplan (Windows)

  1. Vul uw 9 cijferige code in en klik op verbinden
  2. Download het programma ZOHO Assist
  3. Na downloaden, uitvoeren en installeren
  4. Na installatie zal het programma automatisch starten u moet alleen nog op continue of toestaan klikken
  5. U kunt de sessie in alle tijden verbreken door rechts onderin op Stop sessie te klikken
  6. Als de sessie beindigd is zal het programma zich automatisch verwijderen.

Stappenplan (Mac)

  1. invullen
  2. invullen
  3. invullen
  4. invullen
  5. invullen
  6. invullen

Stappenplan (Telefoon / tablets)

  1. Ga naar de App store
  2. Download en installeer Zoho Assist - Customer
  3. Open Zoho Assist - Customer
  4. Vul 9 cijferige sessie code in en klik op het groene icoontje
  5. Voor het verbreken van de sessie keert u terug naar de App

Wij kunnen op mobiele telefoon niet bedienen, we kunnen wel meekijken en aanweizingen geven.